آ
-
آذرمیر، نیما
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
آزاد، ناصر
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
آزاد، ناصر
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
آزاد، ناصر
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
آزاد، ناصر
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
آزاد، ناصر
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
آقایی، ناصر
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ا
-
احتشام راثی، رضا
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
احمدیان، سحر
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
ایزدی، منصور
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
اسدی، عباس
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
امینی، فاطمه
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ب
-
بابائی منقاری، محمد مهدی
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
بیات، مجتبی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بیات، مجتبی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
بیات ترک، امیر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
بخشی، میلاد
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
بدیع زاده، علی
تأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
برزیگر، جهاد
نقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
بریم نژاد، لیلی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
پ
-
پورتیمور، علی اصغر
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ج
-
جعفری، پریوش
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
جلیلیان، ناهید
تأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
ح
-
حبیبی، علی
بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرمافزار Comfar [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
حدادی، هادی
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
حیدری، حسینعلی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
حیدری، حسن علی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
حیدرزاده، کامبیز
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حیدری منش، مهران
A Comparative Effect of Digital Marketing and Traditional Marketing On Iranian Insurance Industry (Case Study: Saman Insurance) [(مقالات آماده انتشار)]
-
حسینی، سید رسول
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حسینی خرمی، سیده فاطمه
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
حسینی نیا، غلامحسین
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
حقیقی نسب، منیژه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حمدی، کریم
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
خ
-
خاچیان، آلیس
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
خان بابائی، پریما
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
خان بابائی، پریما
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
خمسه، عباس
شناسایی تاثیر دوسوتوانی سازمانی بر قابلیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس) [دوره 1، شماره 1، 1400]
ر
-
رستم زاده، رضا
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
رضایی، بیژن
تأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
رضوی، محمدرضا
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
رنجبر، ناهید
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
ز
-
زرین جوی الوار، سهیلا
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
زمانی مقدم، افسانه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
زمانی مقدم، افسانه
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ژ
-
ژاسبان، محمد
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
س
-
سراج، وجیهه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
سرداری، احمد
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
سرداری، احمد
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
سهرابی، طهمورث
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
سهیلی نجف آبادی، سحر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
ش
-
شاه کرمی، فرزاد
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
شاه منصوری، سمیرا
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
شاه منصوری، سمیرا
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
شیرمحمدزاده، محسن
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
شیرین، علیرضا
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
شهابی، رویا
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
شهابی، علی
بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرمافزار Comfar [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
شهدکار، فاطمه
تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]
ص
-
صادقی، مهرداد
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
صدوقی، میترا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
صمدی انصاری، هدایت
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ط
-
طالبی زاری محله، سیف اله
توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکتهای دانش بنیان (مطالعهی موردی: شرکتهای دانش بنیان استان مازندران) [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
طهماسبی زاده، سیروس
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
ع
-
عبادی بابا جان، علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
عبدالوند، محمدعلی
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
عسگری، محمدهادی
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
عسگری، محمدهادی
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
عسگری، محمدهادی
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
عسگرپور، رسول
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
علامی، محمدشعیب
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
علی زاده، بیژن
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
علیزاده مشکانی، فتانه
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
علیزاده مشکانی، فتانه
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
علیقلی، منصوره
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
عینی، علی
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
عهدی هوجقان، محمدحسین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
غ
-
غیاث آبادی فراهانی، مریم
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
غفاری اشتیانی، پیمان
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
غفوری فرد، مهدی
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
ف
-
فخرحسینی، سید فخرالدین
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
فخرحسینی، سید فخرالدین
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
فخرحسینی، سید فخرالدین
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
فرمانی، روح اله
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
فیضی، جعفر صادق
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
فیض الهی، صادق
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
فقهی فرهمند، ناصر
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
ک
-
کشتی آرای، وحید
تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
کلدانی، سمانه
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
م
-
مالکی فارسانی، غلام رضا
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
محبی، سراجالدین
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
محرابی، جواد
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
محمدی، صدیقه
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
محمدی باجگیران، احسان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مرادی، عطیه
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
مردانی حموله، مرجان
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مستوفی فر، زهره
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
مشهورالحسینی، سیدمحمدرضا
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
مشهورالحسینی، سیدمحمدرضا
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
مطیعی، محسن
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
مقدس شرق، عمار
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
منتظری، نادیا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
منتظری سانیج، فاطمه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
موسوی فرد، مهتاب السادات
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
ن
-
ناصری، الهه
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
نجفی وایقان، الهام
A Comparative Effect of Digital Marketing and Traditional Marketing On Iranian Insurance Industry (Case Study: Saman Insurance) [(مقالات آماده انتشار)]
-
نخعی، امیرحمزه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
نژادمحمد نامقی، احسانه
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
نژادمحمد نامقی، احسانه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
نژادمحمد نامقی، احسانه
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
نژادمحمد نامقی، محسن
ارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]
-
نصراله نیا، محمد
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
نعامی، عبداله
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
نعامی، عبداله
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
نعامی، عبداله
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
و
-
وظیفه دوست، حسین
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
وظیفه دوست، حسین
تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ه
-
هادی سیچانی، سمانه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
هنرمند عظیمی، مرتضی
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
هوشمندی نیا، شهرزاد
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد