نمایه نویسندگان

آ

  • آذرمیر، نیما بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • آزاد، ناصر طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • آزاد، ناصر تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • آزاد، ناصر روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • آزاد، ناصر مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • آزاد، ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • آقایی، ناصر ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]

ا

  • احتشام راثی، رضا تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • احمدیان، سحر موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • ایزدی، منصور ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • اسدی، عباس بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • امینی، فاطمه مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]

ب

  • بابائی منقاری، محمد مهدی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • بیات، مجتبی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بیات، مجتبی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • بیات ترک، امیر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • بخشی، میلاد بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • بدیع زاده، علی تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • برزیگر، جهاد نقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • بریم نژاد، لیلی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]

پ

  • پورتیمور، علی اصغر ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ج

  • جعفری، پریوش شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • جلیلیان، ناهید تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]

ح

  • حبیبی، علی بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرم‌افزار Comfar [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • حدادی، هادی آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • حیدری، حسینعلی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • حیدری، حسن علی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • حیدرزاده، کامبیز بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حیدری منش، مهران A Comparative Effect of Digital Marketing and Traditional Marketing On Iranian Insurance Industry (Case Study: Saman Insurance) [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسینی، سید رسول بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حسینی خرمی، سیده فاطمه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • حسینی نیا، غلامحسین ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • حقیقی نسب، منیژه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حمدی، کریم ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]

خ

  • خاچیان، آلیس موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • خان بابائی، پریما مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • خان بابائی، پریما بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • خمسه، عباس شناسایی تاثیر دوسوتوانی سازمانی بر قابلیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس) [دوره 1، شماره 1، 1400]

ر

  • رستم زاده، رضا بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • رضایی، بیژن تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • رضوی، محمدرضا شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • رنجبر، ناهید تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]

ز

  • زرین جوی الوار، سهیلا ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • زمانی مقدم، افسانه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • زمانی مقدم، افسانه ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]

ژ

  • ژاسبان، محمد بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]

س

  • سراج، وجیهه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • سرداری، احمد طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • سرداری، احمد روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • سهرابی، طهمورث طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • سهیلی نجف آبادی، سحر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]

ش

  • شاه کرمی، فرزاد بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • شاه منصوری، سمیرا بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • شاه منصوری، سمیرا مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • شیرمحمدزاده، محسن ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • شیرین، علیرضا تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • شهابی، رویا مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • شهابی، علی بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرم‌افزار Comfar [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • شهدکار، فاطمه تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]

ص

  • صادقی، مهرداد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • صدوقی، میترا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • صمدی انصاری، هدایت شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ط

  • طالبی زاری محله، سیف اله توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکت‌های دانش بنیان (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های دانش بنیان استان مازندران) [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • طهماسبی زاده، سیروس اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]

ع

  • عبادی بابا جان، علی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • عبدالوند، محمدعلی ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • عسگری، محمدهادی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • عسگری، محمدهادی تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • عسگری، محمدهادی تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • عسگرپور، رسول بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • علامی، محمدشعیب تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • علی زاده، بیژن برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • علیزاده مشکانی، فتانه مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • علیزاده مشکانی، فتانه بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • علیقلی، منصوره ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • عینی، علی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • عهدی هوجقان، محمدحسین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی، مریم بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • غفاری اشتیانی، پیمان بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • غفوری فرد، مهدی بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]

ف

  • فخرحسینی، سید فخرالدین بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • فخرحسینی، سید فخرالدین بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • فخرحسینی، سید فخرالدین تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • فرمانی، روح اله ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • فیضی، جعفر صادق بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • فیض الهی، صادق شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • فقهی فرهمند، ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]

ک

  • کشتی آرای، وحید تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • کلدانی، سمانه بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]

م

  • مالکی فارسانی، غلام رضا بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • محبی، سراج‌الدین ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • محرابی، جواد تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • محمدی، صدیقه آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • محمدی باجگیران، احسان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مرادی، عطیه ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • مردانی حموله، مرجان موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مستوفی فر، زهره بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • مشهورالحسینی، سیدمحمدرضا آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • مشهورالحسینی، سیدمحمدرضا مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • مطیعی، محسن تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • مقدس شرق، عمار بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • منتظری، نادیا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • منتظری سانیج، فاطمه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • موسوی فرد، مهتاب السادات تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]

ن

  • ناصری، الهه ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • نجفی وایقان، الهام A Comparative Effect of Digital Marketing and Traditional Marketing On Iranian Insurance Industry (Case Study: Saman Insurance) [(مقالات آماده انتشار)]
  • نخعی، امیرحمزه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • نژادمحمد نامقی، احسانه ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • نژادمحمد نامقی، احسانه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • نژادمحمد نامقی، احسانه مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • نژادمحمد نامقی، محسن ارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]
  • نصراله نیا، محمد برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • نعامی، عبداله طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • نعامی، عبداله روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • نعامی، عبداله برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]

و

  • وظیفه دوست، حسین ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • وظیفه دوست، حسین تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • وظیفه دوست، حسین ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]

ه

  • هادی سیچانی، سمانه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • هنرمند عظیمی، مرتضی بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • هوشمندی نیا، شهرزاد ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]