نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد، ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • آقایی، ناصر ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]

ا

  • احمدیان، سحر موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • ایزدی، منصور ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • اسدی، عباس بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]

ب

  • بابائی منقاری، محمد مهدی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • بیات ترک، امیر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • بخشی، میلاد بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • بریم نژاد، لیلی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]

ج

  • جعفری، پریوش شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ح

  • حیدرزاده، کامبیز بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حسینی، سید رسول بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حسینی نیا، غلامحسین ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • حقیقی نسب، منیژه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • حمدی، کریم ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]

خ

  • خاچیان، آلیس موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • خان بابائی، پریما بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]

ر

  • رضوی، محمدرضا شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ز

  • زمانی مقدم، افسانه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • زمانی مقدم، افسانه ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • سهرابی، طهمورث طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • سهیلی نجف آبادی، سحر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]

ش

  • شیرمحمدزاده، محسن ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • شهابی، رویا مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]

ص

  • صادقی، مهرداد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • صمدی انصاری، هدایت شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ط

  • طهماسبی زاده، سیروس اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]

ع

  • عبادی بابا جان، علی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • عبدالوند، محمدعلی ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • علی زاده، بیژن برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • علیزاده مشکانی، فتانه بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • علیقلی، منصوره ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • عهدی هوجقان، محمدحسین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی، مریم بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • غفاری اشتیانی، پیمان بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • غفوری فرد، مهدی بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]

ف

  • فقهی فرهمند، ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]

ک

  • کلدانی، سمانه بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]

م

  • مالکی فارسانی، غلام رضا بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • محبی، سراج‌الدین ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • محمدی باجگیران، احسان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مردانی حموله، مرجان موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مقدس شرق، عمار بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]

ن

  • نژادمحمد نامقی، احسانه مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • نصراله نیا، محمد برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • نعامی، عبداله برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]

و

  • وظیفه دوست، حسین ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]

ه

  • هادی سیچانی، سمانه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • هنرمند عظیمی، مرتضی بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • هوشمندی نیا، شهرزاد ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]