آ
-
آزاد، ناصر
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
آقایی، ناصر
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ا
-
احمدیان، سحر
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
ایزدی، منصور
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
اسدی، عباس
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
ب
-
بابائی منقاری، محمد مهدی
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
بیات ترک، امیر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
بخشی، میلاد
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
بریم نژاد، لیلی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
ج
-
جعفری، پریوش
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ح
-
حیدرزاده، کامبیز
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حسینی، سید رسول
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حسینی نیا، غلامحسین
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
حقیقی نسب، منیژه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
حمدی، کریم
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
خ
-
خاچیان، آلیس
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
خان بابائی، پریما
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
ر
-
رضوی، محمدرضا
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ز
-
زمانی مقدم، افسانه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
زمانی مقدم، افسانه
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
سهرابی، طهمورث
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
سهیلی نجف آبادی، سحر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [دوره 3، شماره 2، 1402]
ش
-
شیرمحمدزاده، محسن
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
شهابی، رویا
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
ص
-
صادقی، مهرداد
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
صمدی انصاری، هدایت
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ط
-
طهماسبی زاده، سیروس
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
ع
-
عبادی بابا جان، علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
عبدالوند، محمدعلی
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
علی زاده، بیژن
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
علیزاده مشکانی، فتانه
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
علیقلی، منصوره
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
عهدی هوجقان، محمدحسین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
غ
-
غیاث آبادی فراهانی، مریم
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
غفاری اشتیانی، پیمان
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
غفوری فرد، مهدی
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
ف
-
فقهی فرهمند، ناصر
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
ک
-
کلدانی، سمانه
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
م
-
مالکی فارسانی، غلام رضا
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
محبی، سراجالدین
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
محمدی باجگیران، احسان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مردانی حموله، مرجان
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مقدس شرق، عمار
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
ن
-
نژادمحمد نامقی، احسانه
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
نصراله نیا، محمد
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
نعامی، عبداله
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
و
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه الگوی کارآفرینی سازمانی در شرکتهای شهر فرودگاهی [دوره 3، شماره 3، 1402]
ه
-
هادی سیچانی، سمانه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
هنرمند عظیمی، مرتضی
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
هوشمندی نیا، شهرزاد
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد