اینترنت اشیاءمروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
انتقال نفوذ اجتماعیتحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
انرژیهای تجدیدپذیرارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
بازاریابیبررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
بازاریابی اجتماعیطراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
بازاریابی اجتماعیروش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
بازاریابی پایدارتاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
بازاریابی دهان به دهان الکترونیکیتحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
بازاریابی کشاورزیبرساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
بازاریابی محتوای دیجیتالتحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
بازاریابی ویروسی الکترونیکیتحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
بازار سرمایه ایرانآسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
بازی جنگبازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
بازدارندگی کارآفرینﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
بازی وارسازیبررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
بانک توسعه صادراتبررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
بانکداری شرکتیطراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
بانکداری شرکتیروش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
بهره وریبررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
پ
پاداش هیئت مدیرهتاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
پرداخت بینالمللیروش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
پرستاریموانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
تصویر برندارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
تصویر برندتاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
تصویر برندمروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
تعامل با مشتریبررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
تنوع جنسیتی هیات مدیرهمروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
توانمند سازیمروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
توانمند سازیارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
توسعه سازمانارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
توسعه منابع انسانیارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]
تئوری زمینه ایارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
ج
جوامع برند آنلاینبررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
چ
چارچوبآسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
ح
حافظه تراکنشیارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]
حاکمیت شرکتیتاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
حساب بازروش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
دوگانی وظایف مدیرعاملمروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ر
ریسک نامطلوبنقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
رضایت شغلیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
رضایت مشتریبررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
رضایت مشتریانتاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
رفتار خرید مشتریبررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
رفتار شهروندی سازمانیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
رفتار کارآفرینیارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
رقابت پویابازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
رهبری تحول آفرینتاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
رهبری تحولگراارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
رویکرد آمیختهبرساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
ز
زنان کارآفرینموانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
س
ساختار هیئت مدیرهتاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
سایز شرکتتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
سازمان های ورزشیارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
سیاست مالیبررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
سیاست مالیاتی جسورانهتاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
سرمایه فکریبررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
ش
شبکه بانکیبررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
شرکت های دانش بنیانبررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
شرکت های کوچک و متوسطبررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
شناساییﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
شهرت شرکتبررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
ص
صنعت بانکداریبررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
صنعت پتروشیمینقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
صنعت توریسم در ایرانبررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
صنعت حفاری نفت و گازاولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
صنعت مواد غذاییتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
صنعت هتلداریبررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
ع
عشق به برندبررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
عملکرد اجتماعیتأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
عملکرد اقتصادیبررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
عملکرد مالیتاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
عملکرد مالیتأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
عملکرد مالی شرکتبررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
عوامل سیاسی-فرهنگینقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
عوامل فرهنگیبررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
عوامل محیطیتاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
قابلیت نوآوریبررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
قابلیتهای بازاریابی پوشاییتاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
قابلیتهای دانشیارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
قصد خریدمروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
قصد رفتاری مصرف کنندگانمروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
ک
کاراییبررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
کارآفرینیتأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
کارآفرینیارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]
کارآفرینیشناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
کارآفرینیبررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
کارآفرینیموانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
کارآفرینیﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
کارآفرینیمروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
کارآفرینیارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
کارآفرینیموانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
کارآفرینی اجتماعیمروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
کارآفرینی اجتماعیتأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
کار آفرینی اجتماعیارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
کارآفرینی اینترنتیشناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
کارآفرینی سازمانیتاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [دوره 1، شماره 1، 1400]
کارآفرینی سازمانیاولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
کسب و کاربازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
کسب و کار اینترنتیشناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
کسب و کار خانگیمروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
گ
گردشگری سلامتتأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 1، 1400]
گیمیفیکیشنبررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ل
لذت درک شدهبررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
م
محتوای تبلیغات رسانههای اجتماعیمروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
مدیریت دانشارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
مدیریت سودمروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
مدلطراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
مدل قیمت گذاری آربیتراژنقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1400]
مدل کسب و کارارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
مدلهای کسب و کارمروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
مرور سیستماتیکمروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
مزیت رقابتیبررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
مسئولیت اجتماعیبررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
مسئولیت اجتماعی شرکتبررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
مسئولیت اجتماعی شرکتتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
معادلات ساختاریبررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
معلولینمروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
موانع تحلیل سلسه مراتبیموانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
واژههای کلیدی: بازاریابیبرساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
واقعیت افزودهبررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
وفاداری برندتاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
وفاداری مشتریانارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ه
هم افزایی ارزش برندبررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
هویت برندبررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
هوش استراتژیکارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1400]
ی
یادگیریارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1400]