آ
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
ا
-
اجتناب مالیاتی
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
استراتژی کسب و کار
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
اشتغال
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
اعتبار شرکت
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
اعتماد
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
افشای اطلاعات
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
انتقال نفوذ اجتماعی
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بازاریابی اجتماعی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
بازاریابی پایدار
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بازاریابی محتوای دیجیتال
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بازاریابی ویروسی الکترونیکی
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بازار سرمایه ایران
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
بازی جنگ
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
بازی وارسازی
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
بانک توسعه صادرات
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
بانکداری شرکتی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
بانکداری شرکتی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
بهره وری
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
پ
-
پاداش هیئت مدیره
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
پرداخت بینالمللی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
پیش پرداخت
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
پویا
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ت
-
تاب آوری سازمانی
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
تاخیر در گزارش حسابرس
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
تحریم
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
تصمیمگیری
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
تصویر برند
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
تصویر برند
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
تصویر برند
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
تعامل با مشتری
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
تنوع جنسیتی هیات مدیره
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
توانمند سازی
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
ج
-
جوامع برند آنلاین
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
چ
-
چارچوب
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
ح
-
حاکمیت شرکتی
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
حساب باز
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
د
-
درگیری تصیمیم گیری خریدمشتری
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
دوگانی وظایف مدیرعامل
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
رضایت مشتریان
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
رفتار خرید مشتری
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
رقابت پویا
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
س
-
ساختار هیئت مدیره
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
سیاست مالی
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
سیاست مالیاتی جسورانه
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
سرمایه فکری
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
ش
-
شبکه بانکی
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
ص
-
صنعت بانکداری
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
صنعت توریسم در ایران
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
ع
-
عشق به برند
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
عملکرد اجتماعی
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
عملکرد مالی
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
عملکرد مالی
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
عملکرد مالی شرکت
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
عوامل محیطی
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
ف
-
فروشگاه اینترنتی
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
فعالیتهای بازاریابی
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
فناوریهای نوین بانکی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی پوشایی
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
قابلیتهای دانشی
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
قصد خرید
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
قصد رفتاری مصرف کنندگان
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
ک
-
کارایی
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
کارآفرینی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
کارآفرینی اجتماعی
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
کارآفرینی اجتماعی
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
کارآفرینی اینترنتی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
کسب و کار
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
کسب و کار اینترنتی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
کسب و کار خانگی
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
گ
-
گیمیفیکیشن
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ل
-
لذت درک شده
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
م
-
محتوای تبلیغات رسانههای اجتماعی
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
مدیریت سود
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
-
مدل
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
مزیت رقابتی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
معلولین
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
ن
-
نگرش برند
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
نوآوری اجتماعی
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
و
-
وابستگی برند
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
واقعیت افزوده
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
-
وفاداری برند
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
-
وفاداری مشتریان
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
ه
-
هم افزایی ارزش برند
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
هویت برند
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد