نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]

ا

  • اجتناب مالیاتی مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • استراتژی کسب و کار ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • اشتغال مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • اعتبار شرکت بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • اعتماد تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • افشای اطلاعات آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • انتقال نفوذ اجتماعی تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ب

  • بازاریابی اجتماعی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بازاریابی اجتماعی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • بازاریابی پایدار تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بازاریابی محتوای دیجیتال تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بازاریابی ویروسی الکترونیکی تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بازار سرمایه ایران آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • بازی جنگ بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • بازی وارسازی بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • بانک توسعه صادرات بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • بانکداری شرکتی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • بانکداری شرکتی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • بهره‎ وری بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]

پ

  • پاداش هیئت مدیره تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • پرداخت بین‌المللی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • پیش پرداخت روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • پویا طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ت

  • تاب آوری سازمانی بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • تاخیر در گزارش حسابرس مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • تحریم بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • تصمیم‌گیری بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • تصویر برند ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • تصویر برند تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • تصویر برند مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • تعامل با مشتری بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • تنوع جنسیتی هیات مدیره مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • توانمند سازی مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]

ج

  • جوامع برند آنلاین بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]

چ

  • چارچوب آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 1، 1401]

ح

  • حاکمیت شرکتی تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • حساب باز روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]

د

  • درگیری تصیمیم گیری خریدمشتری بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • دوگانی وظایف مدیرعامل مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]

ر

  • رضایت مشتری بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • رضایت مشتریان تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • رفتار خرید مشتری بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • رقابت پویا بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]

س

  • ساختار هیئت مدیره تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • سیاست مالی بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • سیاست مالیاتی جسورانه تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • سرمایه فکری بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]

ش

  • شبکه بانکی بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [دوره 2، شماره 1، 1401]

ص

  • صنعت بانکداری بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • صنعت توریسم در ایران بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]

ع

  • عشق به برند بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • عملکرد اجتماعی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • عملکرد مالی تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • عملکرد مالی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • عملکرد مالی شرکت بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • عوامل محیطی تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]

ف

  • فروشگاه اینترنتی بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • فعالیتهای بازاریابی ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • فناوری‌های نوین بانکی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ق

  • قابلیت‏های بازاریابی پوشایی تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • قابلیتهای دانشی ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • قصد خرید مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • قصد رفتاری‌ مصرف کنندگان مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]

ک

  • کارایی بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • کارآفرینی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • کارآفرینی اجتماعی مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • کارآفرینی اجتماعی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • کارآفرینی اینترنتی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • کسب و کار بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • کسب و کار اینترنتی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • کسب و کار خانگی مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]

گ

  • گیمیفیکیشن بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ل

  • لذت درک شده بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]

م

  • محتوای‌ تبلیغات رسانه‌های‌ اجتماعی‌ مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • مدیریت سود مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [دوره 2، شماره 1، 1401]
  • مدل طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • مزیت رقابتی بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • معلولین مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [دوره 2، شماره 4، 1401]

ن

  • نگرش برند ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • نوآوری اجتماعی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401]

و

  • وابستگی برند ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • واقعیت افزوده بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [دوره 2، شماره 4، 1401]
  • وفاداری برند تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401]
  • وفاداری مشتریان ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [دوره 2، شماره 3، 1401]

ه

  • هم افزایی ارزش برند بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • هویت برند بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [دوره 2، شماره 2، 1401]