نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتمسفریک ها بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • ارزش ویژه برند بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • اعتباریابی برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • اعتماد به برند بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • اعتماد به تجارت الکترونیک بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • الگو ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • اینترنت اشیاء مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • انرژی‬های تجدیدپذیر ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • اینستاگرام بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]

ب

  • بازاریابی بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی درون فروشگاهی بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی کشاورزی برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • بازدارندگی کارآفرین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]

پ

  • پرستاری موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • پیشبرد فروش بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]

ت

  • تبلیغات ویدیویی عمودی بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • تسهیل کارآفرینی ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • تصمیم‌گیری کارآمد مالی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • توانمند سازی ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • تئوری زمینه ای ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]

خ

  • خرده فروشی بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • خلق ارزش مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]

ر

  • رضایت شغلی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • رفتار تعاملی کاربران بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • رفتار شهروندی سازمانی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • روش فراترکیب ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • رویکرد آمیخته برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]

ز

  • زنان کارآفرین موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]

س

  • سایز شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • سازمان های ورزشی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • سبک های نوآوری شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ش

  • شرکت های دانش بنیان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • شرکت های کوچک و متوسط بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • شناسایی ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • شهرت شرکت بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]

ص

  • صنعت حفاری نفت و گاز اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • صنعت مواد غذایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • صنعت هتلداری بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]

ع

  • عملکرد اقتصادی بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • عوامل فرهنگی بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]

ف

  • فراترکیب شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]

ق

  • قابلیت نوآوری بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]

ک

  • کارآفرینی بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • کارآفرینی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • کارآفرینی ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • کارآفرینی مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • کارآفرینی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • کارآفرینی موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • کار آفرینی اجتماعی ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • کارآفرینان دانشگاهی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • کارآفرینی سازمانی اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]

م

  • مدیریت دانش ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • مدل کسب و کار ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • مدل‌های کسب و کار مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • مرچندایزینگ بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مرور سیستماتیک مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
  • معادلات ساختاری بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • موانع تحلیل سلسه مراتبی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
  • موانع کارآفرینی بین‌الملل موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]

و

ی

  • یادگیری تجربه محور شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • یادگیری علم محور شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
  • یادگیری فناورانه شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]