ا
-
اتمسفریک ها
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
ارزش ویژه برند
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
اعتباریابی
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
اعتماد به برند
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
اعتماد به تجارت الکترونیک
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
الگو
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
اینترنت اشیاء
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
انرژیهای تجدیدپذیر
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
اینستاگرام
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
ب
-
بازاریابی
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
بازاریابی درون فروشگاهی
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
بازاریابی کشاورزی
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
بازدارندگی کارآفرین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
پ
-
پرستاری
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
پیشبرد فروش
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
ت
-
تبلیغات ویدیویی عمودی
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
تسهیل کارآفرینی
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
تصمیمگیری کارآمد مالی
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
توانمند سازی
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
تئوری زمینه ای
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
خ
-
خرده فروشی
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
خلق ارزش
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
ر
-
رضایت شغلی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
رفتار تعاملی کاربران
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
روش فراترکیب
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
رویکرد آمیخته
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [دوره 3، شماره 2، 1402]
ز
-
زنان کارآفرین
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
س
-
سایز شرکت
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
سازمان های ورزشی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
سبک های نوآوری
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ش
-
شرکت های دانش بنیان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
شرکت های کوچک و متوسط
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
شناسایی
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
شهرت شرکت
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
ص
-
صنعت حفاری نفت و گاز
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
صنعت مواد غذایی
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
صنعت هتلداری
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
ع
-
عملکرد اقتصادی
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
عوامل فرهنگی
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
ف
-
فراترکیب
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
ق
-
قابلیت نوآوری
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
ک
-
کارآفرینی
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
کارآفرینی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
کارآفرینی
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
کارآفرینی
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
کارآفرینی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
کارآفرینی
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
کار آفرینی اجتماعی
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
کارآفرینان دانشگاهی
ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
کارآفرینی سازمانی
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [دوره 3، شماره 1، 1402]
م
-
مدیریت دانش
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
مدل کسب و کار
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
مدلهای کسب و کار
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
مرچندایزینگ
بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مرور سیستماتیک
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1402]
-
معادلات ساختاری
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
موانع تحلیل سلسه مراتبی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [دوره 3، شماره 1، 1402]
-
موانع کارآفرینی بینالملل
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران [دوره 3، شماره 3، 1402]
ی
-
یادگیری تجربه محور
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
یادگیری علم محور
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
-
یادگیری فناورانه
شناسایی شاخصهای سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [دوره 3، شماره 3، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد